Νέα - Ενημερώσεις

Η συνταγή της επιτυχίας της RECO EXPORTS: Αφιέρωμα στην Εφημερίδα Μακεδονία

RECO EXPORTS, SUCCESS STORY
Με τεχνογνωσία και εμπειρία στις διεθνείς αγορές, η RECO προωθεί και προβάλλει τα ελληνικά καινοτόμα και ποιοτικά προϊόντα εκτός συνόρων

Η συνταγή της επιτυχίας της RECO EXPORTS: Αφιέρωμα στην Εφημερίδα Μακεδονία

Συνώνυμό της είναι οι εξαγωγές τροφίμων και ποτών, έχει ελληνική… υπογραφή, αλλά με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, ενώ η δράση της φτάνει από την Ευρώπη ως την Ασία και την Ωκεανία.

Η RECO EXPORTS εδώ και περίπου 25 χρόνια δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη και διαχείριση εξαγωγών τροφίμων και ποτών και στη σωστή προώθηση ενός brand στο εξωτερικό, ενώ διαθέτει εμπειρία άνω των 15 ετών στον χώρο των διεθνών εκθέσεων.

Διαθέτοντας παρουσία στο Λονδίνο, στη Στοκχόλμη, στην Μελβούρνη, στο Χόνγκ Κόνγκ και στη Θεσσαλονίκη και αξιοποιώντας την πολυετή εμπειρία της στο διεθνές εμπόριο, κατευθύνει τις επιχειρήσεις αναφορικά με την ορθή προβολή και ανάπτυξή τους στις αγορές που δραστηριοποιείται.

Παράλληλα, εκπροσωπεί ορισμένες από τις σημαντικότερες διεθνείς εκθέσεις τροφίμων και ποτών στην Ελλάδα, την Κύπρο και τα Βαλκάνια προσφέροντας στις επιχειρήσεις μοναδικές και εξατομικευμένες ​υπηρεσίες μίας στάσης (one stop shop) αναφορικά με την εξαγωγική τους ανάπτυξη.

Αντώνης Σιούλης, Managing Director της RECO EXPORTS

«Από το 1998 δραστηριοποιούμαστε ως σύμβουλοι ανάπτυξης και διαχείρισης εξαγωγών και ως Broker στον κλάδο των τρόφιμων και ποτών. Σήμερα προωθούμε προϊόντα πελατών μας στο Ηνωμένο Βασίλειο, στη Σκανδιναβία, στην Αυστραλία, στη Νέα Ζηλανδία και στο Χονγκ Κονγκ, με πελάτες μεταξύ άλλων τα supermarket Tesco, Morrisons, Woolworths, ThreeSixty, City’Super, ICA και Coop», αναφέρει ο Αντώνης Σιούλης, Managing Director της RECO EXPORTS.

Παράλληλα, η εταιρεία έχει δραστηριοποίηση σε μικρότερα σημεία σε αγορές όπως το Μακάο, το Βιετνάμ, η Σιγκαπούρη, η Ταϊλάνδη, οι Σκανδιναβικές χώρες και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στόχος είναι η περαιτέρω διείσδυση στις εν λόγω αγορές μέσω επιλογής των σωστών δικτύων διανομής και της σωστής στρατηγικής.

Στο  μεταξύ, στο στόχαστρο της ανάπτυξης της RECO EXPORTS τίθεται η ενίσχυση της παρουσίας της στον τομέα των private label προϊόντων και η προώθησή τους στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ.

«Η τάση σήμερα παγκοσμίως στον κλάδο των σούπερ μάρκετ είναι η μείωση της τιμής στο ράφι για τον τελικό καταναλωτή μέσω των private label προϊόντων. Αποστολή μας είναι να βοηθήσουμε τις επιχειρήσεις που παράγουν branded προϊόντα να βρουν τα σημεία πώλησής τους στο εξωτερικό, αλλά και να στραφούν και σε private label προϊόντα», διευκρινίζει ο κ. Σιούλης.

«Σταθμός» η δημιουργία του γραφείου Θεσσαλονίκης

Πάντως, το 2008, οπότε και δημιουργήθηκε το γραφείο Ελλάδας στη Θεσσαλονίκη, αποτέλεσε «σταθμό» στην πορεία της RECO EXPORTS. Το εν λόγω γραφείο εκπροσωπεί ορισμένες εκ των μεγαλύτερων εκθέσεων τροφίμων και ποτών στον κόσμο, ενώ αποτελεί εδώ και χρόνια στενό συνεργάτη του Υπουργείου Εξωτερικών της εκάστοτε κυβέρνησης, της Enterprise Greece, Επιμελητηρίων, Περιφερειών, καθώς και πολλών φορέων της χώρας μας αναφορικά με τις εξαγωγές ελληνικών προϊόντων στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Σκανδιναβία.

Ειδικότερα, αποτελεί τον εξαγωγικό «βραχίονα» του Ελληνοβρετανικού Επιμελητηρίου για την Ελλάδα, ενώ «όλες οι επιχειρηματικές αποστολές που πραγματοποιούνται από Ελλάδα σε Ηνωμένο Βασίλειο και Σκανδιναβία είναι αποτέλεσμα της δικής της δραστηριότητας. Εμείς εκπροσωπούμε αυτές τις μεγάλες εκθέσεις και συμβάλλουμε στο ‘χτίσιμο’ του ελληνικού brand στις αγορές, τις οποίες γνωρίζουμε πολύ καλά», τονίζει ο κ. Σιούλης.

Στόχος του γραφείου είναι να προβάλλει την ελληνική επιχειρηματικότητα και καινοτομία, καθώς και τα ελληνικά προϊόντα που –ενώ έχουν σαφή ανωτερότητα από πλευράς διατροφικής αξίας και ποιότητας- υστερούν στο μάρκετινγκ και στο branding. «Αυτή είναι και η δική μας πρόκληση. Να τοποθετήσουμε τα ελληνικά προϊόντα στη θέση που τους αξίζει και δικαιούνται», εξηγεί ο managing director της εταιρείας.

Η συνταγή της… επιτυχίας

Ποια ήταν όμως τα… συστατικά της RECO EXPORTS που την καθιέρωσαν και της εξασφάλισαν την επιτυχία; Σύμφωνα με τον κ. Σιούλη, η σκληρή δουλειά, ο σωστός σχεδιασμός, η συνεχής ενημέρωση και επαγρύπνηση σχετικά με τις αλλαγές που συντελούνται τα τελευταία χρόνια στον κλάδο των σούπερ μάρκετ, αλλά και η άμεση προσαρμογή της στα νέα δεδομένα έδωσαν στην εταιρεία το προβάδισμα στον χώρο της.

«Το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα είναι ότι προσεγγίζουμε τις κατάλληλες αγορές με τη σωστή στρατηγική και μέσω του ιδανικότερου δικτύου διανομής, για υγιή ανάπτυξη και σίγουρο αποτέλεσμα. Ελαχιστοποιούμε το εμπορικό και το διαχειριστικό ρίσκο που εμπεριέχει ο τομέας των εξαγωγών τροφίμων και ποτών, ενώ εξασφαλίζουμε αποτελεσματική και αποδοτική ανάπτυξη εξαγωγών με σωστά και σίγουρα βήματα. Διαμορφώνουμε κερδοφόρες λύσεις που καλύπτουν απόλυτα τις τοπικές ανάγκες των αγορών-στόχων», διευκρινίζει ο κ. Σιούλης.

Σημειώνεται ότι η γκάμα των προϊόντων που εξάγει περιλαμβάνει διάφορα σνακ, είδη υγιεινής διατροφής, ελαιόλαδο και προϊόντα ελιάς, τυροκομικά προϊόντα και επιδόρπια, είτε branded είτε private label (βιολογικά και συμβατικά). Τα προϊόντα αυτά παράγονται σε αναγνωρισμένες επιχειρήσεις εντός και εκτός της ΕΕ.

Δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης

Με κονδύλια περίπου 100.000 ευρώ τον χρόνο χρηματοδοτεί η RECO EXPORTS το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που υλοποιεί.

Σύμφωνα με τον κ. Σιούλη, η εταιρεία αποτελεί χορηγό ανθρωπιστικής βοήθειας σε περιπτώσεις καταστροφών, όπως για παράδειγμα είναι οι πλημμύρες στη Θεσσαλία.

Παράλληλα, έχει αναλάβει χορηγίες σε ακαδημίες ποδοσφαίρου στη Στοκχόλμη και σε πόλεις του Ηνωμένου Βασιλείου, ενώ ενδιαφέρεται για χορηγικές δράσεις που αφορούν τον άνθρωπο και το περιβάλλον.

Το άρθρο υπογράφει η Μπέττυ Κυριακίδου.

Πηγή: ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *