Region of Attica - Bites of Greece Pop Up Store στο Λονδίνο
Με πολύ μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι δράσεις προώθησης προϊόντων της Περιφέρειας Αττικής μέσω της λειτουργίας ενός pop-up store στο Λονδίνο και της συμμετοχής της Περιφέρειας με ένα info-kiosk στη Food & Drink Expo, τη μεγαλύτερη έκθεση τροφίμων του Ηνωμένου Βασιλείου.
Οι δράσεις είχαν ως στόχο την προβολή, προώθηση και ανάδειξη του Αγροδιατροφικού Καλαθιού της Περιφέρειας (ΠΟΠ, ΠΓΕ, συμβατικών, βιολογικών, τροφίμων και ποτών), της Γαστρονομίας και του Τουρισμού της στο πλαίσιο της ανάδειξης του brand «Περιφέρεια Αττικής» μέσω της απευθείας γνωριμίας του καταναλωτικού κοινού και των επαγγελματιών με τα προϊόντα, της δυνατότητας γευστικής δοκιμής για κάθε προϊόν, καθώς και της διοργάνωσης στοχευμένων δράσεων και συναντήσεων με experts της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Pop Up Store
Το pop-up store λειτούργησε για τέσσερις εβδομάδες την περίοδο 4 – 30 Απριλίου στην περιοχή του Islington, μια από τις καλύτερες συνοικίες του Λονδίνου. Το κατάστημα παρείχε τις προϋποθέσεις τεσταρίσματος των προϊόντων των συμμετεχόντων επιχειρήσεων της Περιφέρειας μέσω γευστικών δοκιμών, παρουσιάσεων προϊόντων και συλλογής δεδομένων μέσω πώλησης.
Μέσω της συμμετοχής τους στο pop-up store οι επιχειρήσεις που είτε έχουν μια μικρή εξαγωγική δραστηριότητα στο Ηνωμένο Βασίλειο ή ενδιαφέρονται να διεισδύσουν για πρώτη φορά, είχαν τη δυνατότητα να λάβουν σημαντικά δεδομένα για τα προϊόντα τους προερχόμενα από τους καταναλωτές, οι οποίοι αποτελούν και την βασική αγοραστική δύναμη πίσω από κάθε απόφαση κάθε αγοραστή να εντάξει ή όχι ένα προϊόν στην γκάμα του, να εισάγουν τα προϊόντα τους στην αγορά προσφέροντας ένα πρώτο εξαγωγικό βήμα στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις, να δώσουν απάντηση σε σημαντικά ερωτήματα μέσω δεδομένων που συλλέγονταν.
Η συνοικία του Islington αγκάλιασε από την πρώτη στιγμή το εγχείρημα, καθώς το σημείο ήταν αναγνωρίσιμο από την ιδιαίτερα πετυχημένη δράση Bites of Greece τον Ιούνιο του 2021. Το ενδιαφέρον για τα προϊόντα της Περιφέρειας ήταν μεγάλο, με 826 επισκέπτες/καταναλωτές.
Επίσης, προϊόντα χρησιμοποιήθηκαν για γευσιγνωσία εντός τους καταστήματος αλλά και για την παρασκευή γευμάτων στο πλαίσιο των Lunch Bites που πραγματοποιήθηκαν κάθε Παρασκευή και Σάββατο στο διάστημα των 4ων εβδομάδων.
Τέλος, κατά τη διάρκεια λειτουργίας του pop up store, πραγματοποιήθηκε wine tasting υπό την επιμέλεια του ανερχόμενου wine expert Κλέαρχου Κανελλάκη.
Πέρα από την καθαυτή καταναλωτική κίνηση, το pop-up store λειτούργησε και ως μία πλατφόρμα σύνδεσης των προϊόντων με σημαντικούς παράγοντες της αγοράς, καθώς πραγματοποιήθηκαν πολύ ενδιαφέρουσες συναντήσεις με επαγγελματίες, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι των Koru brands, Partridges, The Real Greek Chain, Clearspring, Sainsburys, Premier Foods, Enotria, The Telegraph, Metro, Huffington Post, Sainsbury’s Magazine.
Gallery
Σε μια εποχή που o εμπορικός «χάρτης» στο Ηνωμένο Βασίλειο επανασχεδιάζεται τόσο λόγω της πανδημίας αλλά και λόγω του πρόσφατου BREXIT, σχεδιάσαμε μία εξαγωγική και προωθητική ενέργεια απευθυνόμενη στους παραγωγούς τροφίμων και ποτών της Περιφέρειας Αττικής, έχοντας ως στόχο τη σωστή και αποτελεσματική προβολή και προώθηση των προϊόντων τους και την ανάπτυξη της αγοράς του Ηνωμένου Βασιλείου.
Με τον τρόπο αυτό, προσφέραμε στις ελληνικές επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην δράση ένα πραγματικό “crash test” των προϊόντων τους σε Βρετανούς καταναλωτές και επαγγελματίες του χώρου.
Στις δράσεις συμμετείχαν 22 επιχειρήσεις της Περιφέρειας Αττικής με συνολικά 87 κωδικούς προϊόντων.