ΓΕΝΙΚΑ
Το διάστημα 15 Οκτωβρίου – 15 Νοεμβρίου διεξάχθηκε ο μήνας προβολής, προώθησης, ανάδειξης και πώλησης ελληνικών Τροφίμων και Ποτών στην Σκανδιναβική αγορά.
Η RECO EXPORTS δημιούργησε ένα «ελληνικό ράφι» με τίτλο Flavours of Greece σε πέντε καταστήματα ICA, της μεγαλύτερης αλυσίδας πώλησης τροφίμων στη Σουηδία, ανοίγοντας την πόρτα για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στα περίπου 1.300 παραρτήματα της.
Επίσης, πέντε urban εστιατόρια της Ευρύτερης Στοκχόλμης φιλοξενήσαν ελληνικές ετικέτες οίνου υπό την ονομασία “A Taste of Grecee” σε ειδικές house wine lists, συστήνοντας τα ελληνικά κρασιά στο κοινό τους,
Στο πλαίσιο της δράσης, γνωστοί επαγγελματίες και influencers του κλάδου τροφίμων και ποτών, έδωσαν την ευκαιρία σε αγοραστές και διανομείς να γνωρίσουν τα ελληνικά προϊόντα σε κλειστά και στοχευμένα food & wine events.
Επιπλέον, η δράση συμπεριλάμβανε τη συμμετοχή των επιχειρήσεων σε μία ειδική B2B πλατφόρμα για περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς.
Στη δράση The Greek Nordic & Baltic Trade συμμετείχαν πάνω από πενήντα ελληνικές επιχειρήσεις με ισάριθμα προϊόντα, από τις Περιφέρειες Αττικής, Ηπείρου, Κεντρικής Μακεδονίας και Στερεάς Ελλάδας.
Τέλος, οι συμμετέχοντες έλαβαν ένα αναλυτικό report ανατροφοδότησής για τα προϊόντα τους από τις στατιστικές πωλήσεων, τις έρευνες ικανοποίησης των καταναλωτών των καταστημάτων και των εστιατορίων, καθώς και από τους επαγγελματίες που συμμετείχαν στα events γευσιγνωσίας.
ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ
- ICA Supermarket Kringlan, Πόλη: Södertälje
- ICA Supermarket Nykvarn, Πόλη: Nykvarn
- ICA Supermarket Salem, Πόλη: Rönninge
- ICA Nära Vårsta, Πόλη: Grödinge
- ICA Kvantum Södermalm, Πόλη: Stockholm
- OFFICERSHUSET, Πόλη: Västerås
- HUSET UNDER BRON, Πόλη: Stockholm
- REIMERSHOLME HOTEL, Πόλη: Stockholm
- COMBO VINBAREN, Πόλη: Stockholm
- RESTAURANG MATMEKKA, Πόλη: Stockholm
ΤΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ EVENT
Στο πλαίσιο της δράσης Greek Nordic & Baltic Trade πραγματοποιήθηκαν 5 κλειστά Tasting Event στους χώρους των καταστημάτων ICA που φιλοξένησαν τα ελληνικά προϊόντα. Στα events συμμετείχαν επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων όπως αγοραστές, διανομείς και υπεύθυνοι τροφοδοσίας των συνεργαζόμενων καταστημάτων ICA, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα ελληνικά προϊόντα που συμμετείχαν στη δράση μέσω γευσιγνωσίας.
Πραγματοποιήθηκε επίσης ένα κλειστό Wine Tasting με τα συμμετέχοντα ελληνικά κρασιά στο Hotel Sparrow, στη Στοκχόλμη.
Τέλος, κατά τη διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκαν 8 event γευσιγνωσίας για τους καταναλωτές. Οι καταναλωτές των ICA είχαν την δυνατότητα να απαντήσουν στα παρακάτω ερωτήματα:
1. Ποια είναι η γνώμη σας για τη συσκευασία του προϊόντος;
2. Ποια είναι η γνώμη σας για την τιμή του προϊόντος;
3. Θα αγοράζατε αυτό το προϊόν;
4. Σε μια κλίμακα από το 1 έως το 5, τι βαθμολογία θα δίνατε στο συγκεκριμένο προϊόν;
Τα αποτελέσματα της γευσιγνωσίας δόθηκαν ως feedback στις συμμετέχουσες επιχειρήσεις.