Δράσεις

Η RECO EXPORTS υπέυθυνη για το marketing της Sainsbury’s

Με την βοήθεια της RECO, η Sainsbury's εισήγαγε πολλαπλά επιτυχημένα NPDs και νέα προϊόντα κατηγοριών

Η RECO EXPORTS υπέυθυνη για το marketing της Sainsbury's

Από τον Ιούνιο του 2014 έως και τον Μάρτιο του 2019, η RECO EXPORTS ανέλαβε επικεφαλής της διαχείρισης του προϋπολογισμού μάρκετινγκ καταναλωτών πολλών εκατομμυρίων λιρών στη Sainsbury’s, για τους 10 κορυφαίους προμηθευτές BWS (Beers, Wines, Spirits) κατά αξία, συμπεριλαμβανομένων των Diageo, Brown Forman, Bacardi, Heineken, AB InBev και Molson Coors.

Η RECO EXPORTS ανέλαβε όλες τις δραστηριότητες προώθησης, τόσο εντός όσο και εκτός καταστήματος, καθώς και την υλοποίηση έργων βάσει δεδομένων προμηθευτών αλλά και κατηγοριών μέσω του προγράμματος πιστότητας Nectar.

Ως αποτέλεσμα, παρουσιάστηκαν πολλαπλές επιτυχημένες εισαγωγές νέων προϊόντων στη Sainsbury’s, συμπεριλαμβανομένων των Pernod Ricard Lillet, Martini Fiero, Jack Daniels Rye, Bud Light και Crémant de Loire.

Μία σημαντική συνεργασία μεταξύ Coca-Cola και Budweiser για το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA του 2018 αύξησε την κατηγορία Ποτών στα καταστήματα Sainsbury’s κατά 5%, προσελκύοντας πάνω από 150,000 νέους καταναλωτές στην κατηγορία.

Ένα άλλο σημαντικό επίτευγμα ήταν το πρωτοποριακό έργο ανάλυσης δεδομένων της William Grant. Αναλύοντας την αγοραστική συμπεριφορά BWS των πελατών μέσω δεδομένων προγραμμάτων πιστότητας, δημιουργήθηκαν αξιόλογες γνώσεις, οι οποίες χρησιμοποιήθηκαν για εξατομικευμένες στρατηγικές μάρκετινγκ που ανταποκρίνονται στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Κατά τη διάρκεια της θητείας, ο ρόλος της διαχείρισης του προϋπολογισμού μάρκετινγκ στην Sainsbury’s αναδείχθηκε ως περισσότερο από μια απλή δράση, αλλά ως στρατηγική πρωτοβουλία που συνέβαλε στην άνοδο του τομέα ποτών τύπου BWS στη βρετανική αγορά.

Gallery

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *