PRIVATE LABEL
Η Ιδιωτική Ετικέτα δεν ταιριάζει σε όλες τις επιχειρήσεις.
Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς οι καταναλωτές απαιτούν μεγαλύτερη αξία, η οποία συχνά μεταφράζεται σε χαμηλότερα περιθώρια κέρδους ή και απώλεια των πωλήσεων. Ως συνέπεια οι λιανέμποροι προσπαθούν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, συνεχίζοντας την δημιουργία ιδιωτικών ετικετών που ανταγωνίζονται τα γνωστά εμπορικά σήματα.
Ωστόσο, η ιδιωτική ετικέτα δεν ταιρίαζει σε όλες τις επιχειρήσεις.
Για όλους τους λιανέμπορους και τους παραγωγούς είναι σήμερα πολύ σημαντικό, αν όχι απαραίτητο να έχουν μια καλή στρατηγική ιδιωτικής ετικέτας. Με τα χρόνια έχουμε δει διάφορες στρατηγικές που εταιρείες προσπάθησαν να εφαρμόσουν. Μερικές από αυτές ήταν πολύ επιτυχημένες και άλλες απέτυχαν εντελώς. Σε μεγάλο βαθμό αυτό εξαρτάται και από την ανάπτυξη της αγοράς και τη γενική αποδοχή του private label στην εκάστοτε αγορά.
Επιπλέον, οι στρατηγικές της ιδιωτικής ετικέτας υπεραγορών, σούπερ μάρκετ, εκπτωτικών καταστημάτων και εξειδικευμένων λιανέμπορων διαφέρουν τόσο πολύ που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, ιδίως στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον.