Α. Σιούλης: Το ελληνικό κρασί έχει όλα τα εχέγγυα για να εισέλθει στην αγορά της Ασία
Τη δημιουργία ουσιαστικών ευκαιριών και προοπτικές ανάπτυξης των εξαγωγών του ελληνικού κρασιού στην Κίνα έχει ως στόχο το live streaming event με τίτλο: “Hong Kong, Asia’s wine hub. Opportunities for the Greek wineries in a post COVID-19 era and the Italian success-story”, που διοργανώνεται από την RECO EXPORTS σε συνεργασία με το Hong Kong Trade Development Council και θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 11 Ιουνίου στις 11πμ.
H RECO EXPORTS
H RECO EXPORTS ως βρετανική εταιρεία διαχείρισης και ανάπτυξης εξαγωγών, διαθέτει μεγάλη εμπειρία στο διεθνές εμπόριο, ενώ είναι αποκλειστικός διοργανωτής και εκπρόσωπος μεγάλων εκθέσεων του F&B κλάδου σε Ηνωμένο Βασίλειο, Σκανδιναβία, Μέση Ανατολή, Ιβηρική χερσόνησο και Ασία.
Έχοντας γνώση της αγοράς, διατηρεί στενές αλλά ισχυρές σχέσεις με την αγορά της Κίνας και το Χονγκ Κονγκ, τόσο σε επίπεδο αγοραστών, όσο και σε επίπεδο φορέων, όπως είναι το Hong Kong Trade Development Council και ως αποκλειστικός αντιπρόσωπος της πιο σημαντικής έκθεσης κρασιού για το Χονγκ Κονγκ και την Κίνα, την Hong Kong International Wine and Spirits Fair.
ΔΙΑΥΛΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΝΑ
“Σκοπός αυτής της εκδήλωσης είναι η δημιουργία ενός διαύλου επικοινωνίας μεταξύ του Ελληνικού Κρασιού και της Κινεζικής αγοράς και η ανάδειξη νέων σημαντικών ευκαιριών για τον ελληνικό κρασί στο Hong Kong και την Κίνα, που είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εισαγωγέας κρασιού ανά το κόσμο”, αναφέρει στο FnB Daily ο Αντώνης Σιούλης, Γενικός Διευθυντής της RECO EXPORTS, τονίζοντας ότι “θέλουμε να συνδέσουμε το ελληνικό κρασί με το Χόνγκ Κόνγκ και από εκεί και πέρα με την Κίνα, αγορά – άνοιγμα για την υπόλοιπη Ασία”
ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΣΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΗΝ ΑΣΙΑ
Ο κ. Σιούλης εξηγεί ότι η υψηλή ποιότητα του ελληνικού κρασιού που παράγεται από τα μικρά Artisan και Boutique οινοποιία αλλά και τις μεγαλύτερες μονάδες, έχει όλα τα εχέγγυα προκειμένου να διεκδικήσει μερίδιο στην παγκόσμια αγορά οίνου.
“Η Ιταλία, η Γαλλία και η Ισπανία, έχουν το μεγαλύτερο μερίδιο του κλάδου παγκοσμίως, με την Αυστρία και τη Γεωργία αλλά και άλλες μεγάλες οινοπαραγωγικές χώρες να έχουν λάβει τα τελευ- ταία χρόνια και σε μικρό διάστημα μερίδιο, μέσω στρατηγικών κινήσεων και δράσεων προβολής προώθησης και επικοινωνίας του κρασιού τους. Το ίδιο μπορεί να κάνει και η Ελλάδα”.
ΤΟ SUCCESS STORY ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΑΣ
Βασική ενότητα του live streaming event είναι το πως αξιοποίησε η Ιταλία τη στρατηγική θέση του Χονγκ Κονγκ, ούτως ώστε να εδραιωθεί με επιτυχία στην Κίνα και από εκεί στην υπόλοιπη Ασία.
Οκτώ συμμετέχοντες με εξαιρετική εμπειρία στον τομέα τους θα συνομιλήσουν για την αγορά του κρασιού στην Κίνα, θα μεταφέρουν τις απόψεις τους και θα εξετάσουν τις προοπτικές ανάπτυξης του Ελληνικού Οίνου στην Κίνα και τα βήματα που απαιτούνται για μια σωστή και σταθερή διείσδυση στις κερδοφόρες αγορές της.
Ο Simon Wong, Group Chairman, Kampery Group, ενός από τους μεγαλύτερους Ομίλους τροφίμων και ποτών, ο οποίος ως εισαγωγέας θα τοποθετηθεί για το τι ζητά ο καταναλωτής και θα ενημερώσει για το μερίδιο αγοράς που μπορεί να καταλάβει το ελληνικό κρασί.
Ο Gianluca Mirante, Director, Italy, HKTDC και ο J.C Viens Wine Communication Expert, έχουν αναγνωριστεί για την προσπάθειά τους να βάλουν το ιταλικό κρασί στο χάρτη και μέσα από το event θα καταθέσουν το δικό τους success story, που μπορεί να αποτελέσει οδηγό εξαγωγών και για το ελληνικό κρασί.
Ο Wilson Tsang, Sales Manager HKTDC Exhibitions θα αναφερθεί στις δυνατότητες που προσφέρει η έκθεση για τους οινοπαραγωγούς και όσους ενδιαφέρονται για τον ελληνικό οίνο.
Ο Αντώνης Γραβάνης, Διευθυντής του τμήματος Διεθνών Εκθέσεων Εμπορίου για Γεωργικά Προϊόντα, Τρόφιμα και Ποτά στο Enterprise Greece, με μεγάλη εμπειρία στις διεθνείς εκθέ- σεις, θα αναφερθεί στη στρατηγική του Enterprise Greece για την προβολή του brand Greece σε Κίνα και Ασία.
Ο Δρ. Ιωάννης Βογιατζής, Πρόεδρος της Διεπαγγελματικής Οργάνωσης Αμπέλου και Οίνου και ως CEO της Οινοποιίας Μπουτάρη θα μεταφέρει τη δική του άποψη περί ενδιαφέροντος του ελληνικού κρασιού και προηγούμενων κινήσεων που έχουν γίνει στην Κίνα.
Ο Αντώνης Σιούλης, Γενικός Διευθυντής της RECO EXPORTS με πολυετή εμπειρία στο διεθνές εμπόριο και τη στρατηγική διείσδυση νέων εμπειριών θα αναφερθεί σε στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσουν από την εμπειρία σε άλλες χώρες άλλων οργανισμών αντίστοιχων οινοπαραγωγών και χωρών.
Ο Γιάννης Καρακάσης, Master of Wine (MW), θα είναι moderator host της εκδήλωσης και συντονιστής.
ΚΥΡΙΑ ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ
Τα σημεία που θα συζητηθούν είναι τα εξής:
• Ποια είναι η αγορά του κρασιού στο Χονγκ Κονγκ και την Κίνα
• Τι ζητούν οι Κινέζοι καταναλωτές και τι οι εισαγωγείς;
• Ποια είναι η στρατηγική της ΕΔΟΑΟ για την Ασία
• Ποια βήματα και στρατηγική συνετέλεσαν στην επιτυχία της Ιταλίας;
• Ποιες είναι οι προοπτικές για το ελληνικό κρασί στην Κίνα
• Τι δράσεις προβολής και προώθησης απαιτούνται για μια σωστή και αποτελεσματική διείσδυση στην αγορά της Κίνας
Εγγραφείτε εδώ για να παρακολουθήσετε το live streaming event.
Πηγή: FNB Daily