PRIVATE LABEL

Η Ιδιωτική Ετικέτα δεν ταιριάζει σε όλες τις επιχειρήσεις.

ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΚΕΡΔΟΥΣ

ΜΕΡΙΔΙΟ ΑΓΟΡΑΣ
ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ

​Σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς οι καταναλωτές απαιτούν μεγαλύτερη αξία, η οποία συχνά μεταφράζεται σε χαμηλότερα περιθώρια κέρδους ή και απώλεια των πωλήσεων. Ως συνέπεια οι λιανέμποροι προσπαθούν να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους, συνεχίζοντας την δημιουργία ιδιωτικών ετικετών που ανταγωνίζονται τα γνωστά εμπορικά σήματα.

Ωστόσο, η ιδιωτική ετικέτα δεν ταιρίαζει σε όλες τις επιχειρήσεις.

Για όλους τους λιανέμπορους και τους παραγωγούς είναι σήμερα πολύ σημαντικό, αν όχι απαραίτητο να έχουν μια καλή στρατηγική ιδιωτικής ετικέτας. Με τα χρόνια έχουμε δει διάφορες στρατηγικές που εταιρείες προσπάθησαν να εφαρμόσουν. Μερικές από αυτές ήταν πολύ επιτυχημένες και άλλες απέτυχαν εντελώς. Σε μεγάλο βαθμό αυτό εξαρτάται και από την ανάπτυξη της αγοράς και τη γενική αποδοχή του private label στην εκάστοτε αγορά.

Επιπλέον, οι στρατηγικές της ιδιωτικής ετικέτας υπεραγορών, σούπερ μάρκετ, εκπτωτικών καταστημάτων και εξειδικευμένων λιανέμπορων διαφέρουν τόσο πολύ που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή, ιδίως στο σημερινό ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Διαφορετική Στρατηγική ανά Κανάλι Στόχευσης

Για επαγγελματίες λιανικής

  • Ποια είναι η στρατηγική ιδιωτικής ετικέτας που θα εφαρμόσετε;
  • Είστε ικανοποιημένος με το περιθώριο κέρδους που θα αποδώσει;
  • Πόσο μεγάλο είναι το μερίδιο από την ιδιωτική ετικέτα σας;
  • Συμφωνείτε ότι εδώ και μια 5ετία οι άνθρωποι αγοράζουν περισσότερα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;
  • Υπάρχει πλάνο ανάπτυξης της στρατηγικής σας;
  • Έχετε μια πλήρως ανταγωνιστική στρατηγική της αγοράς;
  • Πώς μπορείτε να συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά με τους προμηθευτές σας;

Για παραγωγούς

  • Ποια στρατηγική εκπτώσεων θα ακολουθήσετε;
  • Ποια είναι η στρατηγική σας για σούπερ μάρκετ;
  • Ποια είναι η στρατηγική σας για δίκτυο;
  • Πώς θα συνεργαστείτε πιο αποτελεσματικά με τους λιανέμπορους;
  • Χρησιμοποιείτε το 100% της παραγωγικής σας ικανότητας;
  • Έχετε σκεφτεί ποτέ τη συμπλήρωση της υπόλοιπης παραγωγικής δυναμικής σας με ιδιωτική ετικέτα χωρίς να καταστραφεί το εμπορικό σας σήμα;

Καινοτομία & Υψηλή ποιότητα

'Ολα τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας πρέπει να είναι καινοτόμα και υψηλής ποιότητας, αλλά με ανταγωνιστική τιμή. Η RECO EXPORTS μπορεί να βοηθήσει στο να δημιουργήσει προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που πουλάνε, σε αυτό το ολοένα και πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον της αγοράς.
Επανεξέταση της αγοράς, του ανταγωνισμού και δημογραφικά στοιχεία
Ανάπτυξη σχεδίου μάρκετινγκ & Σχεδιασμός της ετικέτας και της συσκευασίας
Υποστήριξη στην προώθηση των προϊόντων για την ευαισθητοποίηση του κοινού
Καθορισμός προϋπολογισμού για ανάγκες κεφαλαίου και ταμειακών ροών
Προσδιορισμός δημοφιλών και κατάλληλων για τους πελάτες σας προϊόντων
Επιλογή σειράς προϊόντων που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τα πρότυπα σας
brand
Υποστήριξη στην ονομασία και το εμπορικό σήμα των προϊόντων σας
Υποστήριξη στην ονομασία της σειράς και γκάμας των προϊόντων
Υποστήριξη στην ονομασία της σειράς και γκάμας των προϊόντων
Δημιουργία χρονοδιαγράμματος ανάπτυξης έως την τελική τοποθέτηση
Υποστήριξη στην υλοποίηση όλου του υλικού προδιαγραφών των retailer

Θέλετε να αναπτύξετε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας;

Στοιχεία επικοινωνίας