Στο πλαίσιο της Greek Nordic & Baltic Trade, η RECO Exports δημιούργησε ένα «ελληνικό ράφι» με τίτλο Flavours of Greece σε πέντε καταστήματα ICA, της μεγαλύτερης αλυσίδας πώλησης τροφίμων στη Σουηδία, ανοίγοντας την πόρτα για τις επιχειρήσεις που συμμετέχουν στα περίπου 1.300 παραρτήματα της.
Επίσης, πέντε urban εστιατόρια της Ευρύτερης Στοκχόλμης φιλοξένησαν ελληνικές ετικέτες οίνου σε ειδικές house wine lists, συστήνοντας τα ελληνικά κρασιά στο κοινό τους.
The Greek Nordic & Baltic Trade
Discover – Buy – Win
Η Greek Nordic & Baltic είναι μια καινοτόμος εξαγωγική δράση της RECO Exports που στοχεύει στην προβολή, προώθησης, ανάδειξη και πώληση ελληνικών Τροφίμων και Ποτών στην Σκανδιναβική αγορά.
Πραγματοποιήθηκε το 2021 γνωρίζοντας μεγάλη επιτυχία. Στη δράση έλαβαν μέρος περισσότεροι από 50 Έλληνες παραγωγοί συμβατικών, βιολογικών, Free-From, Vegan και φυσικών προϊόντων με την υποστήριξη των Περιφερειών Αττικής, Κεντρικής Μακεδονίας, Ηπείρου και Στερεάς Ελλάδας.
ΠΡΟΒΟΛΗ – ΠΩΛΗΣΗ – ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΑΣ
ΤΑ 5 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΤΑ 5 ΣΗΜΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ & ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΚΡΑΣΙΩΝ
Wine Tasting Event
Στο πλαίσιο της Greek Nordic & Baltic Trade, πραγματοποιήθηκε event οινογνωσίας στο διεθνούς φήμης Winebar & Bistrot “The Sparrow” του boutique Sparrow Ηotel, που φέρει την σφραγίδα του διάσημου chef Mathias Dahlgren στη Σουηδία. Κατά την διάρκεια του δοκιμάστηκαν πέντε λευκά και πέντε κόκκινα ελληνικά κρασιά από ορισμένους από τους σημαντικότερους συντελεστές της οινικής σκηνής της Σουηδίας, όπως εκδότες περιοδικών οίνου, κριτικούς και αρθρογράφους, sommelier, restaurant manager και επαγγελματίες του κλάδου οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις δέκα ετικέτες των οινοποιείων Ζοίνος από την Ήπειρο, Μοσχόπολις από την Κεντρική Μακεδονία και Καραδήμου, Μούσες και Τζιβάνη από την Στερεά Ελλάδα.
Food Tasting Events
Στο πλαίσιο της δράσης Greek Nordic & Baltic Trade πραγματοποιήθηκαν 5 κλειστά Tasting Event στους χώρους των καταστημάτων ICA που φιλοξένησαν τα ελληνικά προϊόντα. Στα events συμμετείχαν επαγγελματίες του κλάδου τροφίμων όπως αγοραστές, διανομείς και υπεύθυνοι τροφοδοσίας των συνεργαζόμενων καταστημάτων ICA, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα ελληνικά προϊόντα που συμμετείχαν στη δράση μέσω γευσιγνωσίας. Eπίσης, κατά τη διάρκεια της δράσης πραγματοποιήθηκαν 8 event γευσιγνωσίας για τους καταναλωτές οι οποίοι απάντησαν σε μια σειρά από ερωτήσεις δίνοντας feedback για τη συσκευασία, την τιμή και την γεύση των προϊόντων.